Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje forumowe i inne (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=14) +---- Dział: easy.fCraft.pl (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=47) +---- Wątek: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. (/showthread.php?tid=1457) |
Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - Rejszpat - 21.10.2017 Witam. Otóż Ja (Rejszpat), KrzysiekGraWMC oraz KGMVP mamy problem z cuboidami. Czy mógłby Pan naprawić ten problem? Posiadam na cuboidzie kopalnie. Kopalnia jest aż do wysokości Y = 1. Więc bardzo proszę Pana o poprawienie cuboidów, aby były od wysokości 0 do 255. Jeśli używa Pan WorldEdita (i WorldGuarda) To służą do tego komendy - //expand 255 up - //expand 255 down I wtedy będzie na każdej wysokości zabezpieczone. RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - Norbi - 21.10.2017 Po pierwsze: nie robimy cuboidów na całą wysokość, tylko na budowlę Po drugie: kopalnie są dla górników, więc robiąc cuboid na całą wysokość będziemy im przeszkadzać RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - Rejszpat - 21.10.2017 Panie @Norbi. To nie są kopalnie dla górników. Lecz prywatne. Pod ziemią mieści się baza. RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - wilk - 21.10.2017 (21.10.2017, 20:58)Rejszpat napisał(a): Panie @Norbi. To nie są kopalnie dla górników. Lecz prywatne. Pod ziemią mieści się baza. dodaj screeny tej bazy RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - Rejszpat - 21.10.2017 Okej. Tylko trochę mi to zajmie, ponieważ tam jest taki tunel w głąb i co ileś bloków w dół mieści się jeden pokój bazy. Dobra macie jeden z pokoi: Tunel: Dobra jak chcecie to już nie musicie dawać do 255. Dajcie chociaż od 5 do 125 Halo mogę liczyć na odpowiedź? RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - BoroJolo - 21.10.2017 (21.10.2017, 21:05)Rejszpat napisał(a): Okej. Tylko trochę mi to zajmie, ponieważ tam jest taki tunel w głąb i co ileś bloków w dół mieści się jeden pokój bazy. Cuby są nakładane na budowle, staramy sie raczej nie dawać dużych cuboidow na pustkowia, bo utrudniają wydobycie surowców innym userow. RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - Rejszpat - 21.10.2017 (21.10.2017, 21:20)BoroJolo napisał(a):(21.10.2017, 21:05)Rejszpat napisał(a): Okej. Tylko trochę mi to zajmie, ponieważ tam jest taki tunel w głąb i co ileś bloków w dół mieści się jeden pokój bazy. No ale przecież świat jest na tyle duży a graczy jest tak mało że nikomu by nie przeszkadzało :P RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - Norbi - 21.10.2017 Przeszkadza i to bardzo, ale w takim wypadku na podziemia trzeba zrobić osobny cuboid, zrób /mod RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - piesm - 21.10.2017 Polygony zróbcie To był żart RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - Ilidumb - 22.10.2017 RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - Rejszpat - 22.10.2017 Panie @Norbi Zaznaczyłem netherrackiem prostopadłościan i wysłałem zgłoszenie pod /mod o jego koordynatach. RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - Rejszpat - 22.10.2017 Panie @Norbi, Pan mi zabezpieczył tylko jeden pokoik a ja chciałem ten tunel -.- RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - Libter - 22.10.2017 Czemu robicie z forum komendę /mod i jeszcze w dziale odpowiedzialnym za propozycje dotyczące serwera, a nie swoje problemy cuboidowe? RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - Norbi - 22.10.2017 @Libter właśnie sam nie wiem o co mu chodzi RE: Poprawne zabezpieczanie cuboidów. - Pantuskowa - 22.10.2017 Panie @Norbi |