[v2.3.0] Zmiany w obliczeniach szybkości - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Administracja (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=1) +--- Dział: Ogłoszenia (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=7) +---- Dział: Aktualizacje (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=28) +---- Wątek: [v2.3.0] Zmiany w obliczeniach szybkości (/showthread.php?tid=1411) |
[v2.3.0] Zmiany w obliczeniach szybkości - Libter - 08.10.2017 Niedługo rozpocznie się nowa seria aktualizacji, więc pora na wprowadzenie kolejnych niekompatybilnych zmian. Pierwszą z nich będą zmiany w obliczeniach prędkości zależnej od bloków:
RE: [v2.3.0] Zmiany w obliczeniach szybkości - aztk - 08.10.2017 Przy okazji popopnuję wprowadzić możliwość usunięcia przyspieszenia na bloku betonu poprzez położenie pod nim soulsanda. Przyda to się osobom, które używają betonu jako bloku dekoracyjnego, np. do budowy podłogi z kilku materiałów. Zmiany FOVa są wnerwiające, gdy co chwilę przechodzi się z betonu na inny blok i na odwrót. RE: [v2.3.0] Zmiany w obliczeniach szybkości - Whitehead - 08.10.2017 (08.10.2017, 18:29)aztk napisał(a): Przy okazji popopnuję wprowadzić możliwość usunięcia przyspieszenia na bloku betonu poprzez położenie pod nim soulsanda. Przyda to się osobom, które używają betonu jako bloku dekoracyjnego, np. do budowy podłogi z kilku materiałów. Zmiany FOVa są wnerwiające, gdy co chwilę przechodzi się z betonu na inny blok i na odwrót. W zasadzie możesz osiągnąć podobny efekt kładąc beton pod tymi nieprzyspieszonymi blokami (przyspieszając, nie zwalniając całość). RE: [v2.3.0] Zmiany w obliczeniach szybkości - Libter - 08.10.2017 (08.10.2017, 18:29)aztk napisał(a): Przy okazji popopnuję wprowadzić możliwość usunięcia przyspieszenia na bloku betonu poprzez położenie pod nim soulsanda. Przyda to się osobom, które używają betonu jako bloku dekoracyjnego, np. do budowy podłogi z kilku materiałów. Zmiany FOVa są wnerwiające, gdy co chwilę przechodzi się z betonu na inny blok i na odwrót.Zgodzę się z @Whitehead, ale dodanie resetu prędkości przez soulsand także jest dobrym pomysłem. RE: [v2.3.0] Zmiany w obliczeniach szybkości - Norbi - 08.10.2017 Pomysł @aztk jest bardzo dobry RE: [v2.3.0] Zmiany w obliczeniach szybkości - CuttingChipset - 10.10.2017 A co ze ścieżkami, które używają schodów? RE: [v2.3.0] Zmiany w obliczeniach szybkości - Libter - 10.10.2017 (10.10.2017, 17:10)raivaen napisał(a): A co ze ścieżkami, które używają schodów?Tutaj rzeczywiście jest problem, bo w przeciwieństwie do betonu nie ma możliwości umieszczenia ścieżki pod schodami Jedyne rozwiązanie jakie przychodzi mi na myśli to pozostawienie dotychczasowej mechaniki niesolidnych bloków - może ktoś ma inny pomysł? RE: [v2.3.0] Zmiany w obliczeniach szybkości - CuttingChipset - 10.10.2017 (10.10.2017, 17:14)Libter napisał(a):(10.10.2017, 17:10)raivaen napisał(a): A co ze ścieżkami, które używają schodów?Jedyne rozwiązanie jakie przychodzi mi na myśli to pozostawienie dotychczasowej mechaniki niesolidnych bloków Albo zastosowanie zachowania prędkości tylko dla ścieżek? RE: [v2.3.0] Zmiany w obliczeniach szybkości - Libter - 11.10.2017 (10.10.2017, 17:18)raivaen napisał(a): Albo zastosowanie zachowania prędkości tylko dla ścieżek?Problem został rozwiązany: podczas poruszania się na ścieżce blok trawy lub ziemi pod niesolidnym blokiem będzie traktowany tak samo jak blok ścieżki. |