ceny Itemow - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Społeczność (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Archiwum (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=17) +--- Wątek: ceny Itemow (/showthread.php?tid=1271) |
ceny Itemow - duchor - 03.09.2017 Moja propozycja dotyczy uzyskania informacji dotyczących ceny itemow którymi się handluje. Dla poczatkującego handlowca, ustalenie wartości itemu jest abstrakcja. Aby usprawnić system kupno-sprzedaż proponuje dodanie funkcji np. „/ cena „ dla itemu trzymanego w ręce. Informacje dotyczące ceny, system może zbierać z wartości umieszczanych na tabliczkach w trakcie tworzenia sklepów. Ceny mogły by być podawane w formacie max - min RE: ceny Itemow - aztk - 03.09.2017 Wydaję mi się, że min/max można by łatwo oszukać, np tworząc sklep z elytrami po 0.01$/100000$ w swoim domu, ale jestem na tak jeśli byłoby to przedstawione w formie mediany i/lub średniej. RE: ceny Itemow - Janek222 - 03.09.2017 O to chodzi, żeby były różnice w cenach, nie widzę sensu robienia takiego czegoś RE: ceny Itemow - jahumen - 03.09.2017 Jestem na nie, to wolny rynek. Na tym polega handel, kupujesz taniej, sprzedajesz drożej. Nie może wszędzie kosztować tyle samo. RE: ceny Itemow - duchor - 03.09.2017 (03.09.2017, 16:06)jahumen napisał(a): Jestem na nie, to wolny rynek. Na tym polega handel, kupujesz taniej, sprzedajesz drożej. Nie może wszędzie kosztować tyle samo. Nie zrozumiałeś mojej propozycji. chodzi o pozyskanie orientacyjnej ceny itemu. a wolny rynek jak najbardziej jestem za. Nie chodzi mi o narzucenie ceny, ale o informacje po ile chadza, W diaxach każdy wie ile kosztują , ale inne itemy mało używane trudno spamiętac co i po ile się sprzedaje. Na serwerze to ciągle przewija się pytanie po ile chodzą...? RE: ceny Itemow - jahumen - 03.09.2017 @duchor o to właśnie chodzi, wiele osób sprzedaje zbyt tanio, to okazja do zysku. RE: ceny Itemow - tydraniu - 03.09.2017 a to taki duży problem zadać pytanie, po ile dany item chodzi? ciężko na czacie napisać? ceny Itemow - grzybg84 - 04.09.2017 Dla mnie tez to bez sensu item jest tyle warty ile sam uznasz dla niektórych 1 kulka szlamu jest warta 1$ bo mieszkają na bagnach a dla osoby co mieszka na oceanie będzie warta 20$ kiedyś elytry kosztowały po 1200 a teraz nawet za 300 udało mi się kupić trzeba łapać okazje a żeby się zorientować w cenach wystarczy odwiedzić kilka sklepów Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk RE: ceny Itemow - Deleted#1 - 04.09.2017 System mógłby podawać średnie ceny, ale musiałby być inteligentny, bo ludzie mogliby go celowo niszczyć robiąc wymiany typu "hehe, sprzedam ci elytrę za 5000, oddam 3600 i dasz mi beacona". RE: ceny Itemow - Norbi - 04.09.2017 Jestem na nie. Tworzenie sklepu jak i kupowanie w sklepie polega na przejrzeniu innych sklepów graczy i wyboru najkorzystniejszej ceny. Gdyby to weszło, nikt by sie nie trudził przy zakupach. RE: ceny Itemow - Libter - 11.09.2017 Nie ma sensu tworzyć skomplikowanego systemu dla dalszego rozleniwiania graczy - sprawdzenie kilku sklepów jest ważnym elementem zakupów. Poza tym @duchor dlaczego nie możesz samodzielnie sprawdzać ofert sklepowych i na ich podstawie publikować zestawień cen na forum np. co miesiąc? RE: ceny Itemow - wilk - 11.09.2017 @duchor możesz się przejść po sklepach i stworzyc sobie liste cen np w excelu RE: ceny Itemow - duchor - 21.09.2017 Dziękuję za wnikliwe opinie i wydaje mi się ze trzeba zakończyć temat. W miarę upływu czasu opanowałem system cenowy a ułatwienie jakie proponowałem wydaje mi się tez niepotrzebne RE: ceny Itemow - Libter - 28.10.2017 Archiwizuję wątek, gdyby jednak zestawienie cen było potrzebne - może ono zostać stworzone przez społeczność: https://fcraft.pl/dzia%C5%82-nieoficjalne-oczekuj%C4%85ce-61. |