Broń palna - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Odrzucone (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=6) +---- Wątek: Broń palna (/showthread.php?tid=1252) |
Broń palna - antek324980 - 01.09.2017 Moją propozycją jest dodanie broni palnej na serwerze (dubeltówka , rewolwer i shotgun). -Dubeltówka crafting: Rodzaj naboju: Działanie: zwykły Dubeltówka po nabiciu może wystrzelić 2 razy zadając od 5 do 8 dmg na odległość 40 metrów. XXX W miarę celna. PFB Przeładowanie: PPM trzymając dubeltówkę i mając 2 zwykłe naboje w ekwipunku PLX X- puste miejsce P- deski F- krzesiwo L- dźwignia B-blok żelaza -Rewolwer crafting: Rodzaj naboju: Działanie: zwykły Rewolwer może wystrzelić 6 razy zadając od 3 do 5 dmg na odległość 15 metrów. XXX W miarę celna. FBZ Przeładowanie: PPM trzymając rewolwer i mając 6 zwykłych naboi w ekwipunku ZLX X- puste miejsce Z- sztaba żelaza F- krzesiwo L- dźwignia B-blok żelaza -Shotgun ("Pompka") crafting: Rodzaj naboju: Działanie: śrutowa Shotgun może wystrzelić do 4 razy 8 pocisków na raz z czego każdy zadaje 3 dmg XXX na odległość 10 metrów. FBB Przeładowanie: PPM trzymając shotgun i mając przynajmniej 1 pocisk śrutowy w ekwipunki PLX (max. 4) X- puste miejsce F- krzesiwo B- blok żelaza P- deski L- dźwignia -Naboje: zwykły (crafting: samorodek żelaza + proch) śrutowy (4x samorodek żelaza + 4x krzemień + proch) RE: Broń palna - aztk - 01.09.2017 Tylko po co, skoro dużo osób ma pvp wyłączone, a do zabijania mobów miecze wystarczają? RE: Broń palna - piesm - 01.09.2017 (01.09.2017, 16:52)aztk napisał(a): Tylko po co, skoro dużo osób ma pvp wyłączone, a do zabijania mobów miecze wystarczają? Żeby na serwerze grało się trochę inaczej. A i jeszcze przydał by się np karabin automatyczny RE: Broń palna - BoroJolo - 01.09.2017 (01.09.2017, 19:49)piesm napisał(a):(01.09.2017, 16:52)aztk napisał(a): Tylko po co, skoro dużo osób ma pvp wyłączone, a do zabijania mobów miecze wystarczają? Do tego rakietnica i granatnik - szturm na chatę Libtera połączony z degradem gwarantowany Nie widzę większych zastosowań - więcej kłopotów niż korzyści, na nie. RE: Broń palna - piesm - 01.09.2017 (01.09.2017, 20:39)BoroJolo napisał(a): więcej kłopotówJakich? RE: Broń palna - JanekJaran - 01.09.2017 Jeśli to ma być wprowadzone proponuję używanie 1 prochu na kilka sztuk amunicji. Jest do tego plugin, ale nie wiem, czy chcę to zobaczyć na fCrafcie - minimalnie popieram propozycję. RE: Broń palna - piesm - 01.09.2017 (01.09.2017, 20:54)aseertive napisał(a): Jeśli to ma być wprowadzone proponuję używanie 1 prochu na kilka sztuk amunicji. Lepiej magazynek na taki do karabinu np. 60 nabojowy to 3 prochy a taki do rewolweru czyli 8 naboi to tylko 1 proch. RE: Broń palna - Norbi - 01.09.2017 (01.09.2017, 20:49)piesm napisał(a):technicznych.(01.09.2017, 20:39)BoroJolo napisał(a): więcej kłopotówJakich? RE: Broń palna - piesm - 01.09.2017 (01.09.2017, 22:51)Norbi napisał(a):Taki hypixel ogarnia 2 mini gierki z broniami w tym, jedna bardziej zaawansowana od drugiej, oraz są takie pluginy jak CrackShot chociaż nie ma na najnowszą wersje więc nie wiem czy to dobry pomysł...(01.09.2017, 20:49)piesm napisał(a):technicznych.(01.09.2017, 20:39)BoroJolo napisał(a): więcej kłopotówJakich? RE: Broń palna - Szybson - 01.09.2017 zbędne i tak by nikt tego nie używał (moim zdaniem) RE: Broń palna - Pohevaki - 02.09.2017 Jedno słowo: proch. Już teraz jest to cenny towar, a ten pomysł byłby zbyt ekstrawagancki. No, chyba, że Libter wprowadzi możliwość zbierania prochu z creeperów nożyczkami RE: Broń palna - Locyc - 02.09.2017 (01.09.2017, 22:59)piesm napisał(a): Taki hypixel ogarnia 2 mini gierki z broniami w tym, jedna bardziej zaawansowana od drugiej, oraz są takie pluginy jak CrackShot chociaż nie ma na najnowszą wersje więc nie wiem czy to dobry pomysł... Nie porównuj fCrafta do hypixla xD Tak jak mówisz- to minigierki. Na fCrafcie minigierek nie ma i pewnie nie będzie :v to survival z paroma utrudnieniami. Nie róbmy nowego trybu serwera >.< RE: Broń palna - piesm - 02.09.2017 (02.09.2017, 09:07)Locyc napisał(a):(01.09.2017, 22:59)piesm napisał(a): Taki hypixel ogarnia 2 mini gierki z broniami w tym, jedna bardziej zaawansowana od drugiej, oraz są takie pluginy jak CrackShot chociaż nie ma na najnowszą wersje więc nie wiem czy to dobry pomysł... Nie chodzi mi o minigierki chodzi mi o broń. RE: Broń palna - Atukam72 - 02.09.2017 @piesm nie podjąłeś się wielu kwestii, które są niezbędne w wprowadzeniu takiej rzeczy jak broń palna, zatem zadam ci parę pytań: 1. Jaką mechanikę miałaby broń palna? Śnieżki? Wtedy będą spadały komicznie pociski. Zasięg 15 metrów, czy 40 jest ujmą dla tak mocnej broni. 2. Jak zrobisz wygląd broni tak, by ją przypominała? Nie dodaje się tutaj nowych grafik do paczki, służy ona jedynie do ustawienia wyglądu polskich znaków, a w mc nie ma żadnych sprite,ów, które mogłyby jakoś odwzorować wygląd pukawek. 3. Jak wytłumaczysz to ze strony "lore" gry? Przecież trzeba do tego opracować rusznikarstwo, jakiś warsztat byłby fajny. Ze strony realnego świata, łatwiej jest zrobić siodło niż bron palną, ponieważ wymaga ona precyzyjnej roboty, niż kawałek obitej skórą, wyprofilowanej kłody ze strzemionami, a na to mc nie pozwala. Pominę to, że bronjest zajebiście tania i tak samo słaba. 8 dmg dubeltówka z max 40 m? Pezecież taka broń to głowę by rozwaliło, a nie kopsnęło na 4 serduszka. 4. Jaka jest przydatność tutaj broni to nie muszę tłumaczyć bo wyżej ludzie to ogarnęli. Sam broń szanuję, ale w mc nie da rady. Tyle. Zapraszam na jakieś mody, może tam będą bronie. RE: Broń palna - piesm - 02.09.2017 (02.09.2017, 10:45)Atukam72 napisał(a): @piesm nie podjąłeś się wielu kwestii, które są niezbędne w wprowadzeniu takiej rzeczy jak broń palna, zatem zadam ci parę pytań: 1. Coś w tym stylu 2.Nie wiem pytaj się @antek324980 3.A jak wytłumaczysz robienie dziwadła z jakimś laserem(czy co to jest, tak wiem nazywa się to beacon) na kawałku dreawna A zresztą ja tylko dodałem sugestie do propozycji o wszystko pytać się @antek324980 RE: Broń palna - Libter - 02.09.2017 Pomijając temat użyteczności i sensu wprowadzania takiego rozwiązania pozostaje kwestia tekstur - @antek324980 w jaki sposób chcesz osiągnąć, żeby dubeltówka rzeczywiście przypominała dubeltówkę, itd.? RE: Broń palna - antek324980 - 02.09.2017 (02.09.2017, 11:49)Libter napisał(a): Pomijając temat użyteczności i sensu wprowadzania takiego rozwiązania pozostaje kwestia tekstur - @antek324980 w jaki sposób chcesz osiągnąć, żeby dubeltówka rzeczywiście przypominała dubeltówkę, itd.?Odpowiedź brzmi: żelazna (dubeltówka,rewolwer) i złota (shotgun) zbroja dla konia RE: Broń palna - Locyc - 02.09.2017 (02.09.2017, 14:01)antek324980 napisał(a):(02.09.2017, 11:49)Libter napisał(a): Pomijając temat użyteczności i sensu wprowadzania takiego rozwiązania pozostaje kwestia tekstur - @antek324980 w jaki sposób chcesz osiągnąć, żeby dubeltówka rzeczywiście przypominała dubeltówkę, itd.?Odpowiedź brzmi: żelazna (dubeltówka,rewolwer) i złota (shotgun) zbroja dla konia Końskie zbroje mają już swoje zastosowanie, nie będziemy nimi strzelać Chodzi o sposób wgrania tekstur broni do MC RE: Broń palna - Libter - 11.09.2017 Propozycja zostaje odrzucona. |