Propozycje dt. aktualizacji 2.2.8 - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Odrzucone (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=6) +---- Wątek: Propozycje dt. aktualizacji 2.2.8 (/showthread.php?tid=1156) |
Propozycje dt. aktualizacji 2.2.8 - antek324980 - 18.08.2017 Mam trzy propozycje dotyczące wersji serwera 2.2.8 "upojna aktualizacja". Oto one: 1.Dodanie punktów "napojenia" (odpowiednik w jedzeniu https://minecraft-pl.gamepedia.com/Saturacja ). Napojenie miałoby 40 punktów ( od 20 do -20 ). Każdy napój maiłby różną ilość punktów napojenia np. woda - 5 , woda przegotowana - 10, soki - 8, alkohole - od -5 do -10, owoce i warzywa - od 1 do 3, natomiast jedzenie wzmagające pragnienie od -1 do -5. Przy 20 ptk. napojenie pragnienie spadałoby o 30 % wolniej, przy 10 - o 15 % wolniej, przy -10 o 15% szybciej, a przy -20 o 30% szybciej. Dodatnie punkty spadałyby w tempie ok 5 na min. , natomiast z ujemnymi nie działoby się nic. 2. Dodanie beczki (struktura z droppera i 4 drewnianych klap przytwierdzonych do niego) dzięki której moglibyśmy uszlachetniać trunki i tworzyć zupełnie nowe z soków. Uszlachetnianie trunku na poziom 2 trwałoby 2 tygodnie, na poziom 3 trwałoby 4 tygodnie, natomiast tworzenie trunku - 3 tygodnie. Uszlachetnione trunki na poziomie 1 maiłyby -10 do napojenia i +1 poziom do pozytywnego efektu trunku , natomiast trunki poziomu 2 miałyby nadal -10 punktók napojenia , ale miałyby +2 poziomy do pozytywnego efektu i +1 do negatywnego (np. cydr na poziomie 2 miałby speed II i weakness I , a na poziomie 3 speed III i weakness II ) Nowe alkohole: Jabol - słabszy odpowiednik (ochrona zamiast luck) , wytwarzany z soku jabłkowego Colonche - wytwarzany z soku z kaktusa, odpowiednik wódki tyle że zamiast slowness jest mining fatigue Melonówka - wytwarzana z soku z arbuza, odpowiednik cydru , jednakże zamiast weakness jest ślepota na ok 20 s 3.Nowe napoje: herbata ziołowa 12% uzupełnienia nawodnienia i ma + 12 do napojenia, przegotowana woda + paproć + liście dżunglowe słodzona herbata uzupełnia 15% nawodnienia i ma +6 do napojenia, przegotowana woda + cukier + liście dżunglowe kawa uzupełnia 10% nawodnienia i ma +0 do napojenia , natomiast dodaje na 15 s efekt pośpiechu I ,przegotowana woda + 2 x zboże + cukier RE: Propozycje dt. aktualizacji 2.2.8 - Libter - 18.08.2017 Funkcję punktu 1 spełnia możliwość nadpicia ponad 100%, natomiast co do 2 i 3 - naprawdę system pragnienia nie jest już wystarczająco skomplikowany i trzeba jeszcze bardziej w nim mieszać? Dodaj ankietę. RE: Propozycje dt. aktualizacji 2.2.8 - aztk - 18.08.2017 Myślałem że to tylko Libter potrafi wymyślać takie pomysły, które dalej potrafią znacznie utrudnić zmienić grę Jeśli chodzi o pkt. 1: Niepotrzebnie stałoby się wszystko bardziej skomplikowane i nieprzyjazne dla początkujących graczy - dwie mechaniki o podobnej nazwie. Może przydałoby się, gdyby Libter kiedyś zrobił wersję jakąś ultrahard. Ale i tak nie wydaje mi się, żeby ktoś pił żeby był napojony, skoro nie jest spragniony. RE: Propozycje dt. aktualizacji 2.2.8 - BremQ - 18.08.2017 Tylko mieszanie wg. mnie RE: Propozycje dt. aktualizacji 2.2.8 - Libter - 23.08.2017 Propozycja zostaje odrzucona, na razie zbyt szybko na kolejne komplikacje systemu pragnienia. |