[v2.2.10] Powrót do normalność hoppera - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Wątek: [v2.2.10] Powrót do normalność hoppera (/showthread.php?tid=1127)



[v2.2.10] Powrót do normalność hoppera - duchor - 15.08.2017

Dokonane  zmiany w przepływie itemow przez hoppery  uniemożliwiają wykorzystywanie redstona zgodnie z założeniami MINECRAFTA. 
Nie będę teraz opisywał  co nie działa, ale wprowadzenie takiej zmiany uniemożliwia  tworzenie ciekawych mechanizmów z wykorzystaniem hopperow.  
Użycie takiego „dopalacza” troszkę coś przyspieszy.... , ale wyklucza inne rozwiązania które wymagają pojedynczego taktowania itemow. 
Grałem już na takich serwerach , gdzie ten „dopalacz „ był podkręcony do 8- 16 itemow - tragedia
Proszę nie idźmy tą drogą , i apeluje do osób wpływowych aby poparły mój wniosek.


RE: Powrót do normalność hoppera - Libter - 15.08.2017

Dodaj ankietę.

(15.08.2017, 14:48)duchor napisał(a): Dokonane  zmiany w przepływie itemow przez hoppery  uniemożliwiają wykorzystywanie redstona zgodnie z założeniami MINECRAFTA. 
Nie będę teraz opisywał  co nie działa, ale wprowadzenie takiej zmiany uniemożliwia  tworzenie ciekawych mechanizmów z wykorzystaniem hopperow.  
Użycie takiego „dopalacza” troszkę coś przyspieszy.... , ale wyklucza inne rozwiązania które wymagają pojedynczego taktowania itemow. 
Grałem już na takich serwerach , gdzie ten „dopalacz „ był podkręcony do 8- 16 itemow - tragedia
Proszę nie idźmy tą drogą , i apeluje do osób wpływowych aby poparły mój wniosek.
Założenia Minecrafta nie nadają się na serwer wieloosobowy gdzie jedna maszyna musi obsłużyć jednocześnie budowle setek graczy. Im mniej takich ciekawych mechanizmów tym lepiej dla ogólnej rozgrywki (brak lagów), a tragedią jest wstawianie wszędzie lejów aka hopperów co skończyło się zużywaniem przez nie ponad 20% zasobów serwera - nie są tyle warte.


RE: Powrót do normalność hoppera - Iksdejszyn - 15.08.2017

Może jednak opiszesz co nie działa? O co chodzi w tym temacie?


RE: Powrót do normalność hoppera - Norbi - 15.08.2017

(15.08.2017, 16:03)Iksdejszyn napisał(a): Może jednak opiszesz co nie działa? O co chodzi w tym temacie?
Sortowniki w magazynie czy różne mechanizmy "zapłaty" - wrzucasz przedmiot i dzięki temu np. otwierają się drzwi


RE: Powrót do normalność hoppera - tydraniu - 15.08.2017

mi niby sortownik w expiarce działa, przed chwilą sprawdzałem


RE: Powrót do normalność hoppera - wilk - 15.08.2017

(15.08.2017, 16:53)tydraniu napisał(a): mi niby sortownik w expiarce działa, przed chwilą sprawdzałem

Sprawa dotyczy hard


Powrót do normalność hoppera - grzybg84 - 15.08.2017

U mnie nie działają sortowniki


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


RE: Powrót do normalność hoppera - piesm - 15.08.2017

(15.08.2017, 18:00)grzybg84 napisał(a): U mnie nie działają sortowniki


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

U mnie nie działa ładowanie itemów do wagonika.


RE: Powrót do normalność hoppera - duchor - 18.08.2017

nie działają wszystkie mechanizmy gdzie do lejka jest podłączany komparator, który ma pokazać czy lejek jest pusty, gdyż w lejku pozostają 3 itemy


RE: Powrót do normalność hoppera - Mototata - 18.08.2017

A u nas mechanizmy zapłaty działają:
[Obrazek: giphy.gif]

https://fcraft.pl/temat-zamulamy-1101


RE: Powrót do normalność hoppera - piesm - 18.08.2017

(18.08.2017, 09:13)Mototata napisał(a): A u nas mechanizmy zapłaty działają:
[Obrazek: giphy.gif]

https://fcraft.pl/temat-zamulamy-1101
Są różne niektóre działają niektóre nie.


RE: Powrót do normalność hoppera - Janek222 - 18.08.2017

(18.08.2017, 09:13)Mototata napisał(a): A u nas mechanizmy zapłaty działają:
[Obrazek: giphy.gif]

https://fcraft.pl/temat-zamulamy-1101


Bo u Was działa filter przez skrzynię ze skupem, a inni używają zwykłych filtrów z redstone'a :>


RE: Powrót do normalność hoppera - Mototata - 18.08.2017

(18.08.2017, 11:10)Janek222 napisał(a): Bo u Was działa filter przez skrzynię ze skupem, a inni używają zwykłych filtrów z redstone'a :>


[Obrazek: 6RXGCHs.jpg]
[Obrazek: qPw66kt.jpg]



RE: Powrót do normalność hoppera - Ilidumb - 18.08.2017

(18.08.2017, 11:10)Janek222 napisał(a): Bo u Was działa filter przez skrzynię ze skupem, a inni używają zwykłych filtrów z redstone'a :>
Nie mamy skrzynki ze skupem...


RE: Powrót do normalność hoppera - Libter - 30.08.2017

Jakie konkretnie mechanizmy nie działają i czy na pewno nie można ich zmodyfikować pod nowe działanie lejów?


Powrót do normalność hoppera - grzybg84 - 30.08.2017

Sortownik automatyczne wariują cześć działa cześć nie , lądowanie wagoników za pomocą hoppera nie działa wołgę nie da się tego obejść w automatycznej przepalarce wagonik z hopperem nie zbiera nie których rodzajów itemow


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


RE: Powrót do normalność hoppera - duchor - 31.08.2017

1. nie działa wagonik połączony hopperem . nie dobiera itemow z hoppera
2. nie działa wagonik połączony ze skrzynia. nie odbiera itemow z hoppera
3. w urządzeniach z wykorzystaniem hoppera, sterowanych redstonem (np. sortowniki) hopperze zalegają na stale 3 itemy.


RE: Powrót do normalność hoppera - Libter - 11.09.2017

Liczba transferowanych przedmiotów ma się nijak do wagonika, ale ze względu na lepszą maszynę może zostanie przywrócona standardowa ilość transferowanych przedmiotów.


RE: [v2.2.10] Powrót do normalność hoppera - Libter - 05.10.2017

Propozycja zrealizowana w v2.2.10.