[v2.2.9] Licznik obciążenia - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Wątek: [v2.2.9] Licznik obciążenia (/showthread.php?tid=1097)



[v2.2.9] Licznik obciążenia - Loralnor - 11.08.2017

Proponuje dodać coś w rodzaju licznika podającego nam aktualną wagę ekwipunku i możliwy udźwig bez straty standardowej prędkości.


RE: Licznik obciążenia - ZoogZoog - 11.08.2017

Ankiete dodaj.


RE: Licznik obciążenia - Libter - 11.08.2017

Nie dość, że zły dział to jeszcze brak ankiety. Przenoszę i czekam na dodanie.


RE: Licznik obciążenia - Loralnor - 11.08.2017

Ankietę dodałem od razu po utworzeniu tematu. Chyba, że tylko ja ją widzę.


RE: Licznik obciążenia - Iksdejszyn - 11.08.2017

Bardzo, by się przydał, wtedy można, by było dokładniej określić co ile waży. No i wiesz, że zaraz musisz wyjść z kopalni, bo masz za dużo surowców przy sobie.


RE: Licznik obciążenia - Libter - 11.08.2017

Czy szybkość nie spełnia wystarczająco funkcji takiego licznika? Wiadomo, że 100% to optymalna waga o ile nie stoi się na ścieżce, betonie lub nie jest się bardzo spragnionym.


RE: Licznik obciążenia - ZoogZoog - 11.08.2017

(11.08.2017, 22:12)Libter napisał(a): Czy szybkość nie spełnia wystarczająco funkcji takiego licznika? Wiadomo, że 100% to optymalna waga o ile nie stoi się na ścieżce, betonie lub nie jest się bardzo spragnionym.
Dla mnie spełnia ;p


RE: Licznik obciążenia - Iksdejszyn - 12.08.2017

(11.08.2017, 22:12)Libter napisał(a): Czy szybkość nie spełnia wystarczająco funkcji takiego licznika? Wiadomo, że 100% to optymalna waga o ile nie stoi się na ścieżce, betonie lub nie jest się bardzo spragnionym.

Problem w tym, że to nie jest zbyt dokładne. Chodzi tutaj głównie o skok na który wpływa tylko i wyłącznie waga. Mogę mieć 85% szybkości i 100% a czasami 99% i 75% - ogranicza to bardzo poruszanie, a nie przewidzieć to jest dość trudno, sam przeważnie jak kopię to pakuje w siebie bruk i sprawdzam za każdym kolejnym bloczkiem ile mam skoku, kiedy nagle mam 75% wyrzucam jeden blok i to jest dość upierdliwe.


RE: Licznik obciążenia - Libter - 12.08.2017

(12.08.2017, 15:20)Iksdejszyn napisał(a): Problem w tym, że to nie jest zbyt dokładne. Chodzi tutaj głównie o skok na który wpływa tylko i wyłącznie waga. Mogę mieć 85% szybkości i 100% a czasami 99% i 75% - ogranicza to bardzo poruszanie, a nie przewidzieć to jest dość trudno, sam przeważnie jak kopię to pakuje w siebie bruk i sprawdzam za każdym kolejnym bloczkiem ile mam skoku, kiedy nagle mam 75% wyrzucam jeden blok i to jest dość upierdliwe.
Ale co tu jest niedokładnego albo trudnego do przewidzenia? Powtórzę: wiadomo, że 100% to optymalna waga o ile nie stoi się na ścieżce, betonie lub nie jest się bardzo spragnionym.


RE: Licznik obciążenia - Iksdejszyn - 12.08.2017

(12.08.2017, 15:24)Libter napisał(a):
(12.08.2017, 15:20)Iksdejszyn napisał(a): Problem w tym, że to nie jest zbyt dokładne. Chodzi tutaj głównie o skok na który wpływa tylko i wyłącznie waga. Mogę mieć 85% szybkości i 100% a czasami 99% i 75% - ogranicza to bardzo poruszanie, a nie przewidzieć to jest dość trudno, sam przeważnie jak kopię to pakuje w siebie bruk i sprawdzam za każdym kolejnym bloczkiem ile mam skoku, kiedy nagle mam 75% wyrzucam jeden blok i to jest dość upierdliwe.
Ale co tu jest niedokładnego albo trudnego do przewidzenia? Powtórzę: wiadomo, że 100% to optymalna waga o ile nie stoi się na ścieżce, betonie lub nie jest się bardzo spragnionym.

Właśnie przez te współczynniki powinna być waga. Z resztą to aż tak nie zapcha interfejsu, a bardzo się przyda i wszystko będzie bardziej przejrzyste.


RE: Licznik obciążenia - Libter - 13.08.2017

Gracze chcą, gracze dostaną - propozycja zaakceptowana.


RE: [v2.2.9] Licznik obciążenia - Libter - 29.08.2017

Licznik obciążenia pojawił się na pasku bocznym w v2.2.9.