26.10.2017, 16:16
UWAGA! Pobieranie pełnych statystyk oraz historii transakcji aktywnych graczy jest bardzo kosztowne, odpowiedzi powinny być cachowane przez czas uzależniony od ilości rekordów, a nowe statystyki i transakcje pobierane z parametrem ?since={wartość time ostatniego rekordu}.
Przykładowe zapytanie - API/1 GET https://api.fcraft.pl/hard/player/640a88...1509026274
Dodatkowe informacje:
Przykładowe zapytanie - API/1 GET https://api.fcraft.pl/hard/player/640a88...1509026274
Kod:
[
{
"time": 1509026804,
"seconds": 354.842,
"blocks": {
"placed": 0,
"destroyed": 0,
"stonedestroyed": 0
},
"fight": {
"deaths": 0,
"killings": 0,
"damages": 0
},
"other": {
"chat": 5,
"fishings": 0
}
},
{
"time": 1509027579,
"seconds": 23.593,
"blocks": {
"placed": 0,
"destroyed": 0,
"stonedestroyed": 0
},
"fight": {
"deaths": 0,
"killings": 0,
"damages": 0
},
"other": {
"chat": 0,
"fishings": 0
}
}
]
Dodatkowe informacje:
- time to czas zapisu statystyki po wyjściu gracza z serwera lub jego przeładowaniu.
- Wartości łatwo dopasować do statystyk w komendzie /info.
- Jeśli gracz włączył udostępnianie statystyk w /ustaw nie potrzeba klucza API/1.
- Zapytanie /{server}/player/{uuid}/statistics/live zwraca zadanie pobierające z serwera bieżące statystyki gracza jeśli jest online.