15.03.2018, 16:10
Mechanizmy aktywowane przedmiotem (jak ten) są czymś fajnym. Dają wiele możliwości: fajne drzwi i... mniej fajne drzwi? Można by użyć tego systemu do stworzenia jakiegoś rodzaju płatnego pomieszczenia; może strefa dla VIP'ów w jakimś Koloseum, może pomieszczenie z danymi z giełdy. Ale system ma pewien problem:
Jeśli ktoś pozna nazwę przedmiotu aktywującego może stworzyć taki sam w kowadle. Aby takie systemy działały, trzeba dodać jakiś system anty-klonowalny... Dlatego...
Sądzę, że odpowiedzią byłaby komenda, nazywająca przedmiot jaki masz w ręce.
Q: Ale to samo co robi kuwadło!1!!
Nie. Coś nazwanego przedmiotem wyglądałoby tak <wpisujemy komendę, może coś jak /nazwij bankomat1>. Przedmiot zostaje nazwany Ilidumb bankomat1, ale jakąś pogrubioną/kolorową czcionką. Właściciel mechanizmu nazywałby tak itemy, nie osoba używająca. Jeśli nadal nie rozumiecie jak działa taki mechanizm, to tu jest tutorial.
A jeśli jestecie tak leniwi jak ja (albo nie znacie angielskiego (nie jak ja. w 2018 trza znać angielski!)) to wam go opiszę! A raczej... Narysuję!
Wszystko jasne? Nie? To okej, oglądajcie tutorial, lenie.
Aha, i żeby mieć pewność:
@Libter
Jeśli ktoś pozna nazwę przedmiotu aktywującego może stworzyć taki sam w kowadle. Aby takie systemy działały, trzeba dodać jakiś system anty-klonowalny... Dlatego...
Sądzę, że odpowiedzią byłaby komenda, nazywająca przedmiot jaki masz w ręce.
Q: Ale to samo co robi kuwadło!1!!
Nie. Coś nazwanego przedmiotem wyglądałoby tak <wpisujemy komendę, może coś jak /nazwij bankomat1>. Przedmiot zostaje nazwany Ilidumb bankomat1, ale jakąś pogrubioną/kolorową czcionką. Właściciel mechanizmu nazywałby tak itemy, nie osoba używająca. Jeśli nadal nie rozumiecie jak działa taki mechanizm, to tu jest tutorial.
A jeśli jestecie tak leniwi jak ja (albo nie znacie angielskiego (nie jak ja. w 2018 trza znać angielski!)) to wam go opiszę! A raczej... Narysuję!
Wszystko jasne? Nie? To okej, oglądajcie tutorial, lenie.
Aha, i żeby mieć pewność:
@Libter